1. Haberler
  2. Siyaset
  3. İmamoğlu, DEM Eş Başkanları aracılığıyla mesaj gönderdi: 'Ayrımcılık Türkiye’ye yakışmaz. Ülkede acı yaşayan her yeri tedavi etmek durumundayız'

İmamoğlu, DEM Eş Başkanları aracılığıyla mesaj gönderdi: 'Ayrımcılık Türkiye’ye yakışmaz. Ülkede acı yaşayan her yeri tedavi etmek durumundayız'

service
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala




İBB Başkanı Ekrem İmamoğlu’nun cezaevinden DEM Parti eş başkanları aracılığıyla gönderdiği mesajda, barış ve demokratikleşme vurgusu öne çıktı. İmamoğlu, “Türkiye’nin her kesimini kapsayan bir barış süreci için içeriden-dışarıdan üzerimize düşeni yapmaya hazırız” dedi.

İmamoğlu, DEM Eş Başkanları aracılığıyla mesaj gönderdi: 'Ayrımcılık Türkiye’ye yakışmaz. Ülkede acı yaşayan her yeri tedavi etmek durumundayız'
Yorum Yap

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.
KAI ile Haber Hakkında Sohbet
Sohbet sistemi şu anda aktif değil. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.