
Kayyum yönetimi tarafından kazanılmış haklarının gasbedildiğini belirten Şişli Belediyesi işçileri, DİSK/Genel-İş İstanbul 3 No’lu Şube Başkanı Zeynel Yiğit’in açlık greviyle devam ederken, DEM Parti İstanbul Milletvekili Kezban Konukçu kayyum uygulamalarını ve işçilerin eylemlerini Meclis gündemine taşıdı. İçişleri Bakanlığı’na soru önergesi veren Konukçu, “Emekçilerden ‘tasarruf’ yapılırken, yönetim harcamaları ne ölçüde denetlenmektedir? Bakanlığın sessiz kalması, keyfi uygulamaların onaylandığı izlenimini doğurmaktadır” dedi.
Benzer Haberler
Gündemden Haberler
Daha fazla gösterilecek yazı bulunamadı!
Tekrar deneyiniz.

