1. Haberler
  2. Siyaset
  3. İmamoğlu'ndan muhtarlara dikkat çeken mesaj: 'Tüm sorunların üstesinden gelebilmemizin tek bir yolu var…'

İmamoğlu'ndan muhtarlara dikkat çeken mesaj: 'Tüm sorunların üstesinden gelebilmemizin tek bir yolu var…'

service
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala




Tutuklu İBB Başkanı Ekrem İmamoğlu muhtarlara Silivri’den mektup yolladı. “Ülkemizin tüm sorunlarının üstesinden gelebilmemizin tek bir yolu vardır” diyen İmamoğlu, “Ancak ve ancak, herkes için her yerde, adalet ve hürriyet hâkim olduğunda demokratik, refah içinde, güçlü ve mutlu bir ülke olabiliriz. Tek çare, hukukun üstünlüğünü tesis etmek ve bir an önce millete başvurmaktır” dedi.

İmamoğlu'ndan muhtarlara dikkat çeken mesaj: 'Tüm sorunların üstesinden gelebilmemizin tek bir yolu var…'
Yorum Yap

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.
KAI ile Haber Hakkında Sohbet
Sohbet sistemi şu anda aktif değil. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.