1. Haberler
  2. Siyaset
  3. Şişli Belediye Başkanı Resul Emrah Şahan'dan mesaj var: 'Çok iyiyim, size emanetiz'

Şişli Belediye Başkanı Resul Emrah Şahan'dan mesaj var: 'Çok iyiyim, size emanetiz'

service
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala




İBB’ye yönelik soruşturmalar kapsamında gözaltına alınan Resul Emrah Şahan, sosyal medya hesabından mesaj yayımladı. Şahan, “Ben çok iyiyim. Ekrem başkanım da benle Çalık başkanım da size emanetiz.” dedi.

Şişli Belediye Başkanı Resul Emrah Şahan'dan mesaj var: 'Çok iyiyim, size emanetiz'
Yorum Yap

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.
KAI ile Haber Hakkında Sohbet
Sohbet sistemi şu anda aktif değil. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.