
İBB Başkanı Ekrem İmamoğlu’nun cezaevinden DEM Parti eş başkanları aracılığıyla gönderdiği mesajda, barış ve demokratikleşme vurgusu öne çıktı. İmamoğlu, “Türkiye’nin her kesimini kapsayan bir barış süreci için içeriden-dışarıdan üzerimize düşeni yapmaya hazırız” dedi.
Benzer Haberler
Gündemden Haberler
Daha fazla gösterilecek yazı bulunamadı!
Tekrar deneyiniz.

