1. Haberler
  2. Siyaset
  3. Şişli Belediyesi işçilerinin direnişi Meclis'e taşındı… DEM Partili Konukçu'dan Yerlikaya'ya: 'Sessizliğiniz, keyfi uygulamaları onaylamaktır'

Şişli Belediyesi işçilerinin direnişi Meclis'e taşındı… DEM Partili Konukçu'dan Yerlikaya'ya: 'Sessizliğiniz, keyfi uygulamaları onaylamaktır'

service
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala




Kayyum yönetimi tarafından kazanılmış haklarının gasbedildiğini belirten Şişli Belediyesi işçileri, DİSK/Genel-İş İstanbul 3 No’lu Şube Başkanı Zeynel Yiğit’in açlık greviyle devam ederken, DEM Parti İstanbul Milletvekili Kezban Konukçu kayyum uygulamalarını ve işçilerin eylemlerini Meclis gündemine taşıdı. İçişleri Bakanlığı’na soru önergesi veren Konukçu, “Emekçilerden ‘tasarruf’ yapılırken, yönetim harcamaları ne ölçüde denetlenmektedir? Bakanlığın sessiz kalması, keyfi uygulamaların onaylandığı izlenimini doğurmaktadır” dedi.

Şişli Belediyesi işçilerinin direnişi Meclis'e taşındı… DEM Partili Konukçu'dan Yerlikaya'ya: 'Sessizliğiniz, keyfi uygulamaları onaylamaktır'
Yorum Yap

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.
KAI ile Haber Hakkında Sohbet
Sohbet sistemi şu anda aktif değil. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.