
Tutuklu İBB Başkanı Ekrem İmamoğlu muhtarlara Silivri’den mektup yolladı. “Ülkemizin tüm sorunlarının üstesinden gelebilmemizin tek bir yolu vardır” diyen İmamoğlu, “Ancak ve ancak, herkes için her yerde, adalet ve hürriyet hâkim olduğunda demokratik, refah içinde, güçlü ve mutlu bir ülke olabiliriz. Tek çare, hukukun üstünlüğünü tesis etmek ve bir an önce millete başvurmaktır” dedi.
Benzer Haberler
Gündemden Haberler
Daha fazla gösterilecek yazı bulunamadı!
Tekrar deneyiniz.

