1. Haberler
  2. Siyaset
  3. Bülent Arınç'tan Kılıçdaroğlu'na tepki: ‘Bana özür borcu var’

Bülent Arınç'tan Kılıçdaroğlu'na tepki: ‘Bana özür borcu var’

service
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala




TBMM eski Başkanı Bülent Arınç, CHP lideri Özgür Özel’le gerçekleştirdiği görüşmeler sonrası kendisini hedef alan Kılıçdaroğlu’na tepki gösterdi. Arınç, “Kılıçdaroğlu’nun bana bir özür borcu var” ifadelerini kullandı.

Bülent Arınç'tan Kılıçdaroğlu'na tepki: ‘Bana özür borcu var’
Yorum Yap

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.
KAI ile Haber Hakkında Sohbet
Sohbet sistemi şu anda aktif değil. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.