1. Haberler
  2. Siyaset
  3. AKP'ye geçti, Erdoğan'a 'teşekkür' mesajı yayımladı… Mesut Özarslan: ‘Hizmet siyasetinin bir parçası olarak sorumluluk üstlenmekten…’

AKP'ye geçti, Erdoğan'a 'teşekkür' mesajı yayımladı… Mesut Özarslan: ‘Hizmet siyasetinin bir parçası olarak sorumluluk üstlenmekten…’

service
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala




CHP’den istifa eden ve bugün AKP’ye geçen Keçiören Belediye Başkanı Mesut Özarslan, “Sayın Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan’ın liderliğinde, Türkiye’nin kalkınması ve milletimizin refahı için ortaya konulan eser ve hizmet siyasetinin bir parçası olarak sorumluluk üstlenmekten büyük onur duyuyorum. Bizlere güvenen başta Sayın Cumhurbaşkanımız olmak üzere AK Parti teşkilatına ve kıymetli mensuplarına teşekkür ediyorum” dedi.

AKP'ye geçti, Erdoğan'a 'teşekkür' mesajı yayımladı… Mesut Özarslan: ‘Hizmet siyasetinin bir parçası olarak sorumluluk üstlenmekten…’
Yorum Yap

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.
KAI ile Haber Hakkında Sohbet
Sohbet sistemi şu anda aktif değil. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.