1. Haberler
  2. Ekonomi
  3. Hürmüz'de Güney Kore'ye ait gemilerin yarısının çıkış yaptığı bildirildi

Hürmüz'de Güney Kore'ye ait gemilerin yarısının çıkış yaptığı bildirildi

service
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala




Hürmüz Boğazı’nın açılmasının ardından bölgede kalan Güney Kore’ye ait 26 gemiden 13’ünün çıkış yaptığı duyuruldu.

Hürmüz'de Güney Kore'ye ait gemilerin yarısının çıkış yaptığı bildirildi
Yorum Yap

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.
KAI ile Haber Hakkında Sohbet
Sohbet sistemi şu anda aktif değil. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.