Haberler Ekonomi Hürmüz'de Güney Kore'ye ait gemilerin yarısının çıkış yaptığı bildirildi Hürmüz'de Güney Kore'ye ait gemilerin yarısının çıkış yaptığı bildirildi Haber Merkezi tarafından yayınlandı 26 Haziran 2026, 00:24 yayınlandı 0dk, 8sn + - Paylaş Bu Yazıyı Paylaş veya linki kopyala Kopyala Hürmüz Boğazı’nın açılmasının ardından bölgede kalan Güney Kore’ye ait 26 gemiden 13’ünün çıkış yaptığı duyuruldu. Hürmüz'de Güney Kore'ye ait gemilerin yarısının çıkış yaptığı bildirildi Yorum Yap Paylaş Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat. Abone Ol