1. Haberler
  2. Siyaset
  3. AKP Sakarya'da kampa girdi: Bakanlar ormanda sabah yürüyüşü yaptı

AKP Sakarya'da kampa girdi: Bakanlar ormanda sabah yürüyüşü yaptı

service
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala




Sakarya’da düzenlenen AKP 33’üncü İstişare ve Değerlendirme Toplantısı’na katılan bakanlar, Kocaeli Ormanya Doğal Yaşam Parkı’nda ormanda sabah yürüyüşü yaptı.

AKP Sakarya'da kampa girdi: Bakanlar ormanda sabah yürüyüşü yaptı
Yorum Yap

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.
KAI ile Haber Hakkında Sohbet
Sohbet sistemi şu anda aktif değil. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.