
Osmaniye’de emekliler Ramazan Bayramı ikramiyesinin 3 bin liradan 4 bin liraya çıkmasını az bularak tepki gösterdi. Bir emekli “Hakkımızı gasp ediyorlar. İnsana değil, insanlığa yazık. Konuşmak olmaz, konuştuğun zaman alır götürürler” derken, başka bir emekli yurttaş ise “Beş bin lira olması lazımdı. Seçimde görüşeceğiz” diye konuştu.
Benzer Haberler
Gündemden Haberler
Daha fazla gösterilecek yazı bulunamadı!
Tekrar deneyiniz.

