1. Haberler
  2. Siyaset
  3. Emniyet Genel Müdürlüğü'nden 'Jammer' açıklaması: 'Belediye başkanları kullanamaz'

Emniyet Genel Müdürlüğü'nden 'Jammer' açıklaması: 'Belediye başkanları kullanamaz'

service
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala




Emniyet Müdürlüğü, İBB Başkanı Ekrem İmamoğlu’nun bir otelde kaydedilen görüntüleriyle ilgili açıklama yaptı. Açıklamada, “Belediye başkanları ve belediyelerin frekans kesici cihaz kullanması, Türk Ceza Kanunu’na göre suçtur” ifadelerine yer verildi.

Emniyet Genel Müdürlüğü'nden 'Jammer' açıklaması: 'Belediye başkanları kullanamaz'
Yorum Yap

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.
KAI ile Haber Hakkında Sohbet
Sohbet sistemi şu anda aktif değil. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.