
Eskiden Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın başdanışmanlığını yapan İlnur Çevik, Külliye’deki çalışma şeklini, danışmanların görevlerini, Erdoğan ile gerçekleştirdiği toplantıyı anlattı. Çevik’ten dikkat çeken bir “bıyık” açıklaması da geldi.
Benzer Haberler
Gündemden Haberler
Daha fazla gösterilecek yazı bulunamadı!
Tekrar deneyiniz.

