
Eskişehir 1 Mayıs Tertip Komitesi, tüm kent halkını 1 Mayıs kutlamalarına çağırdı. Tertip Komitesi adına konuşan Ayhan Gürler, “Yalnızca geçmiş mücadeleleri anmak için değil; daha adil, daha eşit, daha insanca bir yaşam için verdiğimiz mücadelemizi büyütmek için 1 Mayıs’ta saat 10.00’da Atatürk Bulvarı’nda toplanıp Odunpazarı Meydanı’nda miting yapacağız” dedi.
Benzer Haberler
Gündemden Haberler
Daha fazla gösterilecek yazı bulunamadı!
Tekrar deneyiniz.

