
Diyarbakır’da düzenlenen ”Barışa Giden Yol: Hafıza ve Adalet Konferansı”na Eren Bülbül’ün annesi Ayşe Bülbül mesaj gönderdi. Anne Bülbül “Yapmış olduğunuz bu çalışmayı çok kıymetli buluyorum. Başka annelerin evlatlarını kaybetmesine rıza gösteremem. Barışı savunmayım da ne yapayım?” ifadelerini kullandı.
Benzer Haberler
Gündemden Haberler
Daha fazla gösterilecek yazı bulunamadı!
Tekrar deneyiniz.

