1. Haberler
  2. Siyaset
  3. KESK'in yürüyüşü Ankara'da son buldu… KHK'li ihraçlar gazetemize konuştu: 'Bizi işten atıp, açlıkla terbiye etmeye çalıştılar'

KESK'in yürüyüşü Ankara'da son buldu… KHK'li ihraçlar gazetemize konuştu: 'Bizi işten atıp, açlıkla terbiye etmeye çalıştılar'

service
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala




KESK üyesi KHK’li ihraçların Diyarbakır’dan başlattıkları yürüyüş Ankara’da son buldu. Cumhuriyet’e açıklamalarda bulunan KHK’li ihraçlar, “Bizi işten atıp açlıkla terbiye etmeye çalıştılar”, “Biz bu toplumun ötekisi değil, yurttaşlarıyız” dedi.

KESK'in yürüyüşü Ankara'da son buldu… KHK'li ihraçlar gazetemize konuştu: 'Bizi işten atıp, açlıkla terbiye etmeye çalıştılar'
Yorum Yap

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.
KAI ile Haber Hakkında Sohbet
Sohbet sistemi şu anda aktif değil. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.