1. Haberler
  2. Siyaset
  3. Erdoğan TBMM'de milletvekillerine seslendi: 'Gelin hep birlikte…'

Erdoğan TBMM'de milletvekillerine seslendi: 'Gelin hep birlikte…'

service
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala




AKP’li Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, TBMM’de milletvekilleriyle iftar programında konuştu. Erdoğan burada yaptığı konuşmada, “Gelin hep birlikte, Türkiye düşmanlarını bir kez daha hüsrana uğratalım” dedi.

Erdoğan TBMM'de milletvekillerine seslendi: 'Gelin hep birlikte…'
Yorum Yap

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.
KAI ile Haber Hakkında Sohbet
Sohbet sistemi şu anda aktif değil. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.