
CHP Gaziantep İl Başkanlığı, Gaziantep Büyükşehir Belediyesi’nin Halep ve Şam ile “kardeş şehir” protokolü imzalaması kararını protesto etti. CHP’li yöneticiler ve partililer, belediye binası önünde toplanarak basın açıklaması yaptı ve belediye önüne siyah çelenk bıraktı.
Benzer Haberler
Gündemden Haberler
Daha fazla gösterilecek yazı bulunamadı!
Tekrar deneyiniz.

