1. Haberler
  2. Siyaset
  3. Gaziantep'te Şam ile Halep için 'kardeş şehir' protokolü: CHP'den belediye binası önünde protesto

Gaziantep'te Şam ile Halep için 'kardeş şehir' protokolü: CHP'den belediye binası önünde protesto

service
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala




CHP Gaziantep İl Başkanlığı, Gaziantep Büyükşehir Belediyesi’nin Halep ve Şam ile “kardeş şehir” protokolü imzalaması kararını protesto etti. CHP’li yöneticiler ve partililer, belediye binası önünde toplanarak basın açıklaması yaptı ve belediye önüne siyah çelenk bıraktı.

Gaziantep'te Şam ile Halep için 'kardeş şehir' protokolü: CHP'den belediye binası önünde protesto
Yorum Yap

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.
KAI ile Haber Hakkında Sohbet
Sohbet sistemi şu anda aktif değil. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.