
İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, Diyarbakır’da terör örgütü lideri Abdullah Öcalan için yapılan yürüyüşte polis için “düşman” ifadesinin kullanılmasına tepki gösterdi. Yerlikaya, “Hiç kimse; polisimize, ‘düşman’ deme alçaklığına cüret edemez. Buna müsaade etmeyiz! Bu söylemi lanetliyorum!” dedi.
Benzer Haberler
Gündemden Haberler
Daha fazla gösterilecek yazı bulunamadı!
Tekrar deneyiniz.

