
AKP Genel Başkanı Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Katar Emiri Şeyh Temim bin Hamed Al Sani ile bir telefon görüşmesi gerçekleştirdi. Erdoğan görüşmede İran’ın Katar’daki ABD’de üslerini hedef almasından sadece birkaç gün sonra yapılan görüşmede Katar’ın egemenliğini ihlal eden her türlü saldırıyı kınadığını ifade etti.
Benzer Haberler
Gündemden Haberler
Daha fazla gösterilecek yazı bulunamadı!
Tekrar deneyiniz.

